Drohn
Reaction score
2,477

Profile posts Latest activity Postings About

  • Ik las dat je misschien nog naar de PC ging voor jezelf?

    Ik wilde dit eigenlijk niet vragen, maar de pokedoll charms die gisteren zijn uitgekomen zijn echt zo duur op internet ;.;

    Espurr/Meowstic zitten samen met Sylveon en dan weet je het wel met de prijs. 25 dollar is niks en ik geloof dat ze op 6-7 dollar zitten in de PC.

    Het is een klein dingetje, een sleutelhanger. In NL past die wel in een bubbelenvelop voor een paar euro, als je hem ten minste mee wil nemen. Het is prima als je niet wil, je hebt al zo veel voor me gedaan! Het is alleen dat ze echt nergens te krijgen zijn, omdat iedereen die Sylveon wil :c

    http://www.sunyshore.com/cart/images/pokedoll_charms2.png
    Doesn't UPS have tracking codes, to where you can track where your package is? If so, you might want to send that via PM, just so I can see whether or not it is going to get here whilst I am away. Thanks!
    Drohn, GUESS WHO GOT A JOB AND IS GONNA BUY A 3DSXL AND POKEMON X AND Y SOON!!!
    De Meowstics zijn aangekomen, heel erg bedankt voor alle moeite ^^
    Ze zijn écht groot! Ze passen nog maar net in de kast xD

    Ze hebben er trouwens niet lang over gedaan, 5 dagen? En dat met SAL!
    Die in Parijs is tot de 21e (juni) dacht ik, maar het viel erg tegen. Ze hadden weinig mensen verwacht en binnen 2-3 dagen was de eerste lading al uitverkocht. Ze hebben nu weer wat nieuwe dingen, maar het is erg duur vergeleken met Japan.
    Drohn, haha cool ja die series ken ik ook ik ben wel fan ook van de studio die bvb Generator rex hebben gemaakt maar ik vind Storm Howks toch wel hun betse serie van allemaal Slug Terra is ook wel lachen. Avater natuurlijk ook een all time favorite ik spaar zelfs de stripboeken die verder gaan waar de eerste serie gestopt is! echt gaaf! Inuyasha was mijn aller eerste anime die ik ooit op internet in het japans heb gevolgd haha. en ik heb de mangaka van Fairy Tail ontmoet en een handtekening gekregen :p zijn vertaler dacht dat mijn echte naam een nep internet naam was pfff. ja er is een nieuwe 3D animatie van de ninja turtles op Nick nu :)
    Drohn, I love the anime, but playing the TCG is very basic and fast to learn. I don't know which rules are changed from the time I played until now because I stopped at the Jungle set cards, and now starting up again ;)
    Thanks for checking, and yes, I didn't receive the corocoro with the Pyroar yet. I wanted to wait for the Mega Charizard merch and the FIFA merch to have it shipped together, but I ended up waiting for the Rising Fist release too lol
    Drohn, haha echt veel te veel alles dat 2D geanimeerd is kijk ik sowieso alleen nu wel iets minder Anime als vroeger maar alle anime dat vroeger goed was (dan bedoel ik ook Soul eater en Gurren Lagann als in vroeger) heb ik het gekeken! nu is het vooral westerse series zoals my little pony, regular show, adventure time, amazing world of gumball, Grafity falls ect ect (zelfs de nieuwe ninja turtles een beetje maar die van 2003 was veel cooler). en jij?
    Oeps xD

    Achja, als het moet dan moet het. Ik was even vergeten dat het pakket niet te groot mag zijn.
  • Loading…
  • Loading…
  • Loading…
Back
Top