JiJi-T
Reaction score
271

Profile posts Latest activity Postings About

  • Ik ook! Jammer dat de codes 15 Oktober pas geldig zijn. Komt de demo code ook bij jou ergens in de buurt?
    Ik weet het niet precies. Er zijn demos van veel verschillende spellen!
    Goed! En met jou? Ik heb tickets voor Firstlook in Utrecht 11 Oktober. :D
    Ja! Maar ik denk niet dat er veel veranderd aan de gym leaders, maar de design inderdaad misschien wel. Op wie ga jij stemmen in C.Y.O.A? Ik heb gestemd op Nikolas. Die lijkt me wel leuk en grappig! :D
    JiJi-T, Gewoon door naar profielen te kijken en van het ene profiel naar het andere te gaan :p
    Ja mijn aandacht zal dan ook alleen bij ORAS zijn! Ik hoop dat ik een limited edition kan krijgen met stalen hoesje.
    Ah, nog Nederlandstaligen op pokebeach :)
    (Heb wel nog steeds geen andere Belg gezien :( )
    Ik wil zo graag Mega Castform! Die heeft veel potentie, met zijn ability te veranderen in het weer. Misschien een sterkere ability die zelf het weer veranderd wanneer hij een type aanval gebruikt. Dus bij een vuur aanval begint de zon te schijnen, bij een water aanval begint het te regenen, etc.
    Haha. xD Ik speel altijd als jongen. Maar May past wel beter bij contests.
    n de originele deed ik dat nooit, maar omdat het er nu best cool uit met de mooiere graphics! Ik ga het wel proberen, jij ook?
    Ik denk in Petalburg City, omdat die plaats gebaseerd is op Fukuoka, waar ik woonde in Japan. :D
    Ja! En ze zijn ook veel groter dan eerst! Je kan nu meerdere kamers erin hebben, volgens mij. Ik wil ook echt weer mijn secret base! Waar ga jij hem plaatsen?
    Ja! Door de nieuwe graphics lijkt alles veel beter! Ik vraag me echt af hoe het onderwater eruit gaat zien.
    Ik was in generatie 5 begonnen met teams veel te wisselen. Daarvoor ruilde ik af en toe ook een Pokémon om wanneer ik een leuke zag, maar niet actief wisselen steeds. Het actief wisselen is veel leuker vind ik, omdat ik dan meer leuke Pokémon kan gebruiken. :p
  • Loading…
  • Loading…
  • Loading…
Top