JiJi-T
Reaction score
271

Profile posts Latest activity Postings About

  • Ik hoop dat we best snel Pokébank kunnen gebruiken, zodat ik ook Charmander en Froakie erop kan zetten. xD Normaal gesproken kon je vanaf de eerste Pokémon Center ruilen, dus ik hoop dat het net zo werkt met Pokébank.
    Oh ja, ik vraag me ook af welke ze gaan gebruiken daarvoor! Speelt het zich in dezelfde tijd af als de originele games of een latere tijd?
    Ik denk dat we er nog wel een aantal krijgen, want ze willen niet alles zo vroeg bekend maken. De elite 4 en gym leaders zijn een tijdje terug al bekend gemaakt. Die stonden ook op de voorpagina van PokéBeach. Volgens mij was er niks veranderd aan de gym leaders van generatie 3, maar ze lieten al de nieuwe design zien. :D
    Dat die ik ook meestal, haha. Silver, Ruby, Diamond, White, en Y waren mijn main games tot de derde versies uitkwamen. Met de andere ging ik steeds opnieuw. :p In de eerste generatie (Red) deed ik dat nog niet. Toen had ik alleen Red.
    Haha. xD Ik haal altijd alle versies. Ik vind het leuk om ze te hebben en dan kan ik ook met mezelf ruilen voor version exclusives. xD
    Die vond ik nog best wel leuk. :D En nu we generatie 5 Mega Pokémon hebben, krijgen we misschien ook Hydreigon! :eek:
    Ik had het ook niet verwacht.. xD Ik vind zijn design een beetje apart, omdat hij op zijn staart staat, haha. Ik vind het niet heel lelijk, zoals Mega Heracross en die neus. :p
    Hi, looking to add you for friend safari. My FC is 4871-5450-8810. Let me know.

    Thanks!
    Hi, Can I add you to my Friend's List, my fc is 0018-1948-3823, thanks in advance!
    Hey, do you know your safari Pokemon? I think one got deleted during an update on the database. Thanks.
  • Loading…
  • Loading…
  • Loading…
Top